Post by pregmeetecomtou on Feb 8, 2022 21:46:40 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Block Puzzle ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Block Puzzle IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ääretön resurssihakkerointi ▞▞▞
▞▞▞ Block Puzzle 2022 version ▞▞▞
Huomaan olevani oudon riippuvainen tästä pelistä. Se on yksinkertainen tapa kuluttaa lyhyttä aikaa. Mainokset eivät häiritse minua liikaa. Näyttää siltä, että kaikessa ilmaisessa on samantyyppisiä mainoksia. Joten kaiken kaikkiaan nautinnollinen peli
Block Puzzle Quebra-cabeça vdwl
Oho, pelini meni rikki, en voi pelata sitä enää. Yritin poistaa sen ja asentaa sen uudelleen, mutta se ei toimi. Kyllä se näyttää päävalikon, mutta kun napautan Classicia, näyttö muuttuu mustaksi enkä näe peliä. 😕🤔🙁🤨😐😐
Hauska ja helppo pelata
Royal Match Dėlionė gzzz
Peli nollautuu usein häiriön seurauksena ja menetät pisteesi. Joskus pyyhkäisemällä tyhjennät mainoksen ja joskus ilman näkyvää syytä. Erittäin turhauttavaa. Kun olen käsitellyt tätä kuukausia, poistan asennuksen.
Mainoksia on alkanut ilmestyä Pelissä, jotka estävät nappuloita. Usein kestää hetken sulkeutua ja nähdä uudelleen. Poistetaan, jos sitä ei korjata.
se on todella yksinkertainen peli, mutta melko hauska siitä huolimatta. voit luultavasti viettää tuntikausia sen pelaamiseen, joten myös todella hyvä timekiller. visuaalisuutta voisi piristää hieman enemmän, mutta mielestäni se on silti melko hyvä. :^)
Block Puzzle Puzzle icc
Block Puzzle Mõistatusmängud rkw
Se on hauskaa aikaa kaikille. Mieti kuinka ja minne eri nappulat laitetaan pisteiden tekemiseen ja yritä tyhjentää pöytä.
Upea pieni peli, kunnes osut johonkin mainoksesta vahingossa, avaa mainoksen, paina takaisin-painiketta, peli palautuu nollaan! Ei hyvä, kun olet pelannut peliä useiden päivien ajan ja menetät viimeisimmän huippupisteesi! Tapahtui nyt pari kertaa.
Aloitin juuri, en ole vielä aivan koukussa. Annan sille paremman tähtiarvostelun, kun opin tuntemaan pelin paremmin.
Lisäysten näyttäminen on yksi asia, se on reilua. BROWSERin avaaminen muutaman minuutin välein on ilkein ja typerin temppu, jonka voi keksiä. Ja miksi sovellus ei tarvitse siihen lupaa? Poistettu, lisätty "ei mitään heistä koskaan enää" -luetteloon
Pidän todella tästä pelistä ja mielestäni se on hieno! Toisin kuin muut pelit, se ei lähetä roskapostimainoksia koko ajan pelaaessasi, mikä on hienoa! Lisäksi se ei ole viive ja se on erittäin rentouttava peli ja auttaa vapauttamaan stressiä! Kaiken kaikkiaan tämä peli on mahtava!
Ok. Mutta tylsää. Miten saan äänen pois päältä sovelluksessa, jotta minun ei tarvitse vähentää puhelimeni äänenvoimakkuutta joka kerta?
Latasin juuri pelin, ja te kaikki kiusaatte minua arvioista. Ole kärsivällinen, sinulla on paremmat mahdollisuudet saada haluamasi arvosana. Tällä hetkellä en ole pelannut peliäsi tarpeeksi antaakseni mielipidettäsi. Anteeksi, että saat yhden tähden painostamisesta.
Salli muut äänitulot (podcastit, musiikki) pelin ollessa käynnissä
Kerranki mainokset ei oo pilannu. Hirveen koukuttava
Lisää aiheuta lohkoni rikkoutuminen ei siistiä!
Hyvää ajanvietettä
Erittäin koukuttava
Anna sinun saada korkeat pisteet pari ensimmäistä kertaa.
Block Puzzle Пъзели gpi
Hauskaa, hauskaa, hauskaa... aika kuluu niin nopeasti. Et edes huomaa, että olet pelannut niin kauan.
Mukava rentouttava peli, joka ei vaadi liikaa aivovoimaa. Pidän myös taustamusiikista.
Tarvitsee "Haluatko varmasti aloittaa pelin nollasta". Tämä peli on nollattu ilman, että olen nollannut sitä. Nyt se tekee sitä useammin. Tämä on niin ärsyttävää, että poistin sen. Se voisi myös käyttää "kumoa"-painiketta.
Pystyn käsittelemään mainoksia, mutta täyden äänenvoimakkuuden mainokset, kun ääni on poistettu käytöstä pelissä, häiritsee sopimusta. Jos mainokset mykistettiin muun pelin kanssa, tämä olisi 5 tähteä
Versio 3..06 oli suosikkini. Tässä on [ ja + lohkoja ylimääräisiä ja on pudonnut L lohkoa. Olisi kiva saada vanhempi versio.
Hauska peli. Haastaa sinut päihittämään korkeimman tuloksesi ja paljon erilaisia värikkäitä lohkoja. Pidän siitä, että on 3 vaihtoehtoa ja jos yksi ei sovi, sinulla on aikaa keksiä tapa saada se sopivaksi. Rakasta tätä peliä
Tuo muistoja mieleen
Niin hauskaa, niin koukuttavaa ja rakastat automaattista tallennusta ja rajattomasti aikaa. Ja muistakaa lapset, jos ette kestä jotain, niin rakastutte mihin tahansa.
Rakastan sitä! Todella rentouttava pitkän päivän jälkeen, keskellä kaaosta, se toimii
Muutin ja pidin .fist .free -tuotteesta, joka minulla oli parempi
myös klassikko
Mielenkiintoinen peli... muodot pysyvät samoina päivityksen jälkeenkin. Varsinkin ne ärsyttävät vihreät - 7 - kohtisuorat... missä on "z" jne...
Nautin tästä pelistä ja pystyin tappamaan aikani helposti.
mainoksen ponnahdusikkuna tuhoaa aina pelin. Peli itsessään on hauska, mutta se ei voi koskaan saavuttaa tavoitteita, kun mainoksen ponnahdusikkuna tulee näkyviin ja sen peruuttaminen aiheuttaa tulosten nollauksen. antoi pelille pitkän mahdollisuuden nähdä, oliko tämä sattuma, mutta joka kerta kun olen tullut lähelle tulosta, niin tapahtuu. korjaa tämä ongelma mainoksesi ponnahdusikkunassa, niin annan viiden tähden arvosanan.
Erittäin mukava aikatappamispeli, ennätyspisteeni on 22 000
Classic on ok, mutta ei voi suorittaa rivejä Survival-tilassa. Ohjeita ei annettu
Joo lisää vahvistusvaihtoehto nollauspainikkeelle. Sain 600 000 pistemäärän, jota olin pelannut muutaman viikon ajan siellä täällä ja osuin siihen vahingossa, kun haparoin puhelintani sylissäni. Erittäin ärsyttävää
Hauska peli, mutta se voi hieman helpottaa, saatat joutua kokeilemaan kovempaa versiota
Super yksinkertainen, täsmälleen kuten mainostetaan, käytän sitä aina, kun olen tylsistynyt odottaessani jotain tai yrittää sivuuttaa ihmisiä julkisesti lol. Hädin tuskin mainoksia ja minä ja bf kilpailemme korkeista tuloksista koko ajan! Rehellisesti sanottuna rakastan sitä niin yksinkertaisesta pelistä